niedziela, 17 kwietnia 2022

Wielkanocne magnesy

     Kolejny tutorial, który może Wam się przydać na przyszły rok.

    Wykonanie takiej świątecznej ozdoby jest bardzo łatwe, nie zajmuje dużo czasu, a efekt jest zaskakujący.


Do wykonania potrzebne będą materiały ze zdjęcia. Oczywiście, wielkość jajka akrylowego zależy od Was, ale musicie pamiętać, że całość będzie „dźwigał” magnes, więc nie może to być zbyt duże i ciężkie. 

Bierzemy połówkę jajka akrylowego, nożykiem odcinamy uchwyt, następnie odrysowujemy na tekturze kształt. Następnie wycinamy nożyczkami jakieś 3mm dalej, niż odrysowanie.

Na tym etapie wybieracie sobie papiery, jakimi chcecie okleić tekturę. Z jednej strony przyklejamy magnes (ja dodatkowo zabezpieczyłam go taśmą). Po oklejeniu jednej strony, nadmiar papieru odcinam nożykiem. Z drugiej strony jajka robię to samo. Tuszuję brzegi, aby ukryć tekturę.

Teraz zabieramy się za środek jajka. Tak naprawdę, możecie umieścić w środku, co Wam się podoba. Ja zrobiłam delikatną kompozycję z mchu i jajeczek. Najlepiej przyklejało mi się elementy klejem na gorąco. Kiedy skończyłam kompozycję, nadszedł czas na zamknięcie wszystkiego połówką jajka akrylowego. Użyłam do przyklejenia kropelki w żelu (klej nie cieknie, łatwo się go nakłada wykałaczką i szybko skleja). Dookoła przykleiłam ozdobny sznurek (również kropelką w żelu).


Ozdoba gotowa.

Może ona swobodnie zastąpić tradycyjną kartkę świąteczną. Wystarczy z tyłu wpisać życzenia.







2 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł. Takie jajeczka można wykorzystać na różne sposoby, choć magnesy rzeczywiście bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Krychulowo , Blogger