niedziela, 17 kwietnia 2022

Wielkanoc

     Pokazuje mój zeszłoroczny tutorial na kartki świąteczne. Może na przyszły rok Wam się przyda taki kursik. 

    Tutorial na proste kartki wielkanocne, które zmieszczą się w kopertę. Zrobiłam trzy karteczki, które nieznacznie się od siebie różnią tłem – tuszowanie przez maskę, nakładanie pasty strukturalnej przez maskę i embosing na gorąco przez maskę.



Do wykonania karteczek będziecie potrzebować następujących przydasi:

Na początku przygotowałam bazy i wycięłam wykrojnikiem tło z papieru do scrapa, a następnie drugą warstwę z papieru akwarelowego. Do tego przygotowałam zwierzątka z arkusza z dodatkami i banerki z następlowanym napisem.


Teraz zaczynamy zabawę z tłem. Lubię tą „technikę”, bo efekt końcowy zawsze mnie zaskakuje i nigdy nie jest taki sam. Odcisnęłam tusz Distress na folię (tu można bezpośrednio na matę), dodałam trochę wodą i zaczęłam przykładać wycięty papier akwarelowy. Podsuszałam wszystko nagrzewnicą i powtarzałam czynności z innym kolorem tuszu. Na końcu pochlapałam wszystko czarnym kolorem.


Kolejny etap to zabawa z maskami. Pierwsze tło potraktowałam pastą strukturalną brokatową, drugie embosowałam na gorąco, a trzecie potuszowałam. Efekty są różne i każdemu zapewne będzie się podobało inne. U mnie „wygrywa” pasta strukturalna, ale przyznam, że pozostałe też są ciekawe.



Na końcu wszystko poskładałam w całość, tło oraz zwierzątka i banerek podkleiłam na kosteczkach, przez co kartka stała się trójwymiarowa.

Myślę, że takie kartki można robić etapami, wieczorem przy jakimś serialu, najpierw powycinać elementy, a kolejnego wieczoru bawić się z tłem. Dla mnie to świetna zabawa i relaks.

 Mam nadzieję, że tutorial Wam przypadnie do gustu i powstaną kartki z niezwykłymi tłami.









2 komentarze:

Copyright © 2016 Krychulowo , Blogger