niedziela, 13 stycznia 2019

Przybornik

               Nadrabiając swoje zeszłoroczne zaległości, chciałabym Wam pokazać moją pracę, którą zrobiłam jakiś czas temu ;) jako inspiracja dla sklepu ZieloneKoty.pl.

 Moja córcia dostała od "Mikołaja" maszynę do szycia...
Cieszyła się bardzo, a ja w skrytości również :)
Będę mogła w końcu przeszywać kartki! Hurra!!! :)
W związku z nowym hobby mojego dziecka, zaczęła się dziać niebezpieczna rzecz... Kupowanie "przydasi krawieckich" - igły, szpilki, kredy, nożyczki, duuużo nitek (bo przecież, każdy kolor się przyda)... ;) Musiałam coś z tym zrobić, tzn gdzieś to wszystko trzymać...
No i wykombinowałam woreczek bawełniany, jako przybornik krawiecki.
Do ozdobienia użyłam kolorowych materiałów, guzików, zawieszek metalowych (których jest mnóstwo w sklepie (http://zielonekoty.pl/) stempli oraz przepięknych grafik od bydigitalpaper. Oczywiście wszystko w klimacie "szyciowym" :)










2 komentarze:

  1. Świetny woreczek! Kolorowy, pomysłowy, oryginalny i jak zwykle perfekcyjnie wykonany! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Krychulowo , Blogger