sobota, 12 marca 2022

Torby na moteczki

     Jakiś czas temu zaczęłam próbować swoich sił w szyciu na maszynie. Początki były różne..., ale w dużym stopniu pomagały mi tutki na YouTub-ie. Projekt powstał z mojej potrzeby posiadania przenośnego "pojemnika" na włóczkę. Prezentowane uszytki były prezentami dla moich koleżanek z pracy. Czarny dla Lidki, a niebieski dla Katarzyny

Dzięki tutkowi na torbę z okrągłym dnem na kanale Pracownia Jan Leśniak i tutkowi na torebkę z kominem na kanale Tkaniny Karoliny powstał projekt mojej torby na włóczkę. 

Piórniczki, które mają służyć do przechowywania szydełek, nożyczek i innych przydasi, również uszyłam z pomocą Tkaniny Karoliny

Materiały i wszystkie potrzebne dodatki zakupiłam w sklepie internetowym TkaninyKaroliny.pl ,a metka z moim logo jest ze sklepu rencami.pl





















8 komentarzy:

  1. Fan-ta-sty-czne!!!
    Krysiu jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za moje cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. B-E-A-U-T-I-F-U-L !!! No co tu dużo mówić - są piękniutkie a na żywo jeszcze pìękniejsze - wiem bo posiadam jeden, Krysiu dzięki jeszcze raz 😚😚😚

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to, jak to? A ja nie widziała tej niebieskiej i czarnej, coś mnie ominęło?
    Niesamowite torby, super komplety.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Krychulowo , Blogger