sobota, 23 listopada 2019

Kartka - kotylion


                    Kotylion – kształt wszystkim znany. U mnie dzisiaj w formie kartki, idealnie mieszczącej się do pudełeczka 15x15cm. 



Do zrobienia takiego kotylionu przygotowałam sobie materiały widoczne na zdjęciu.




Z papieru wycięłam dwa paski 7x30cm, zbigowałam je na tablicy do bigowania co trzeci rowek . Oczywiście jak nie macie tablicy do bigowania to odmierzacie sobie linijką, co ile ma być zgięcie (u mnie to ok 0,8cm) i bigujecie kością. Paski złożyłam w harmonijkę i skleiłam je w jedną całość. 


Wcześniej przygotowałam sobie dwa małe kółeczka, które będą utrzymywać cały kotylion. Harmonijkę przycisnęłam do podłoża i na środek przykleiłam kółeczko z papieru (drugie kółko jest przyklejone z drugiej strony).



Teraz już tylko pozostało ozdobić kotylion jak tylko chcecie. U mnie kotylion to kartka urodzinowa.
Myślę, że taka kartka jest świetnym uzupełnieniem prezentu urodzinowego.






Inspiracja dla sklepu ZieloneKoty.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Krychulowo , Blogger